4 april igen..Jubileum




Den 4 april är det två år sen vi träffades i verkligheten första gången o sen den dagen har du haft mitt hjärta i din hand. Jag trodde aldrig att vi skulle träffas mer än den gången  men du bedyrade flera ggr att det skulle vi såklart.
Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle få din kärlek. Du som är så underbart go, sexig, fin, gullig, rolig, ja allt som en man ska ha. Visst får jag dela den men som dom sjunger i sången : Halva mitt hjärta är sorgset varenda dag, det sägs du har en annan o jag har ju mina kval men halva mitt hjärta är lyckligt för du är min för hälften av din kärlek är ju bättre än ingenting. Så sant så sant o jag har hela tiden visst vad jag gav mig in på. Även om det inte var meningen att känslorna skulle komma men de kom från bägge håll o det känns jättebra.
Så Tack Älskling för dessa två fina, härliga år som varit både upp o ner men ändå helt underbara. Tack för att du finns för mig i både med o motgångar o jag älskar dig bara mer o mer o hoppas att jag kommer få måååånga fler år med dig.




Ler du så ler jag Är du glad så är jag glad.
Kan inte sova, du finns I tanken hela natten,
Ja tänker på ditt leende och tänker du är underbar
Du får mej att må bra så jag vill ge dig allt du vill ha
Ger dej hela mitt hjärta om du ger mej halva ditt.
Min kärlek du är den enda som är värd den
du är nått för alla men för mej är du världen
Till nått bättre har du ändrat mitt beteende,
Ditt leende passar perfekt till ditt utseende, hela du är underbar
Du är perfekt, så de är väl inte konstigt att jag föll direkt

Jag tänker ofta på oss två tillsamman, vet du de.
Har du någon aning om hur underbar du är
När du finns vid min sida är känslan den bästa jag ser en bild av oss två Prinsen & Prinsessan.
Jag vill ha dej och drunkna I din famn o höra hur du viskar mitt namn

Jag tänker på dej hela tiden, du lyste upp min värld när det var bara mörker i den
Du är den enda som finns I hjärtat nu, du du du och bara du så, låt mig älska dig
Låt mej göra dej glad du gör mig lycklig jag vill göra samma sak
Kom ihåg jag finns alltid här vad som än händer glöm aldrig bort det...

ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA







Miljoner Kyssar
Din Snäcka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0