AJ AJ AJ



Snacka om träningsvärk alltså *L* mina stackars ben o knän. När jag vaknade imorse kunde jag knappt röra mig.
 Inte klokt vad trappor kan göra för benen haha men jag lär väl bli van. Tur jag inte skulle dit idag *L* Vet inte hur det skulle gå till då haha Hoppas det känns bättre till torsdag när det är dags igen.
Så idag lär det bli vila ..

MItt hjärta hade smsat kl 6.44 imorse att han var ledsen att jag mådde dåligt men han  hoppades jag snart skulle må bättre. Tack goa hjärtat för din omtänksamhet. Du är underbar..

Jag var tvungen att gå till banken sen o det var på ostadiga ben idag *L* aj aj aj sen handlade jag lite på Konsum
Har tänkt göra köttfärslimpa idag för det är alltid gott o bra för man kan lägga i vad man vill. Får se vad det blir idag.


Tänkte lägga mig en stund o läsa o tänka på mitt hjärta o sen blir det Rock of Love . Där är bara två kvar o jag missade det igår så spännande o se  vilka som e kvar i spelet *L* Hoppas Mindy är kvar för hon är jättego.

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSss   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0