Annandag Påsk



Så nu är påsken över lika fort som vanligt känns det som o det bästa med denna påsken har varit vädret för solen har verkligen visat sig från sin bästa sida. Nja det bästa var ju smset från älsklingen men på andra plats kommer solen *L*

Jag somnade som en gris igår det tog inte många minuter o det var länge sen det hände o jag sov ända fram till halv 8 men jag hade samma knepiga drömmar inatt.
Jag somnade om o vaknade igen vid 9 när brorsan ringde o pratade en stund. Sen satte jag på kaffe o fixade frukost
o kollade lite på tv under tiden jag åt. Sen ringde mamma o det blev en stund till i telen.
Jag ringde Maj-Britt sen o vi bestämde att vi skulle gå till församlingshemmet kl 14 o se påskspelet o vi skulle träffas halv två.

Jag duschade o sen gick jag o solade en stund var två veckor sen sist. Sen gick jag hem o gjorde mig iordning o träffade Maj-Britt. Där var mycket folk idag o många barn o det var rätt så rörigt. Mycket sorl under tiden dom spelade tyvärr. Sen var det kaffe o påskbakelse.
Jag gick inom Konsum på vägen hem o köpte middag Pyttipanna.
Sen kom jag hem lagom till Rock of love 3 började så jag var tvungen att kolla *L* o den ena var mer uppumpad än den andre o det var bara festa som gällde. Tror inte Bret får det så lätt denna gången *L*

Sen fixade jag lite o sen gjorde jag middag o det blev tv som vanligt.
Sen kollade vi färdigt på filmen " Horton" Den var jättebra o rolig o han är såå gullig.



En elefants minne sägs vara långt. Kanske är det oändligt. I vilket fall måste det rymmas mycket i ett sådant minne, mycket att grubbla över. Kanske är det därför som Horton, den filosoferande elefanten, en dag hör ett rop på hjälp när ett dammkorn råkar fladdra förbi honom i vinden och drar slutsatsen att det måste finnas liv inuti det lilla dammkornet. Möjligtvis en hel värld! There's no end to the possibilities. Eftersom Horton resonerar som så att en person är en person, hur liten den än må vara, bestämmer han sig för att hjälpa dammkornet. Han fångar det, placerar det på en klöverblomma och börjar fundera på vad han ska göra härnäst.


Kollade på Färjan 2 o sen var det CSI o sista avsnittet med Grissom :(  o det var spännande men de lyckades lösa det som vanligt *L* 

Ska snart gå o lägga mig för jag ska upp tidigt o kl 10 ska jag träffa Uno vid banken o vi ska fixa lite där till föreningen.

Natti Natti
In Dreams
Älskar dig hjärtat


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0