Äntligen :0)



Jag är totalt slut ikväll men har ett stort leende på läpparna.  Det har varit en jättebra dag o festen gick kanon trots att där inte var mer än ett femtiotal människor. Men man kan bara virra åt huvudet åt journalister *L*
Där var en massa god mat idag. Först ägg o massa olika sill, lax, ål, jansson, min älskade lutfiskpudding med smält smör mums, rökt korv, leverkorv o massa annat..Sen kom det ut kallskuret rostbiff, skinka, baconlindad kycklingfile, omelett, potatisgratäng mm o sen kom det stor ostbricka.
Som tur var hade vi musik där idag o vi dansade bort maten med fågeldansen o lite sånt o mamma o jag sjöng en massa som alltid *L* Så det var verkligen kul. Alla verkade trivas o alla säger man är en solstråle *L*
Sen blev det lotterier o kaffe o kakor. Det var slut vid 17-tiden o jag kände mig oxå helt slut men uppkörd ändå man var på G *L*

Mamma körde mig hem o sen satte jag mig o tog det lugnt. Johan o Kalle körde till Staffanstorp o köpte bokhylla.
Jag la mig en stund på sängen för jag kunde knappt hålla ögonen öppna.

Låg o höll i min mobil hela tiden o ÄNTLIGEN *L* vid 20.24 kom smset jag väntat på *L*
Du hade precis kommit hem o var dödstrött o det är inte så konstigt med sån lång flygresa. Du längtar efter att få prata med mig o saknar mig o så fick jag mina miljoner kyssar Mmmmm Så jag tror inte jag behöver vara orolig mer.
Så Välkomen hem till mig igen du har verkligen varit efterlängtad o jag LÄNGTAR oxå tills vi kan prata igen men tyvärr lär det inte bli förrän på tisdag :(
Ska ju åka till Ullared imorgon o kommer inte hem förrän på kvällen nångång men jag skulle kunna ge vad som helst för att få prata med dig snart. SAKNAR dig

Har skrivit en lista vad jag ska handla imorgon men det svåra med Ullared är att man aldrig vet vad där är så vi får se hur mycket man får pricka av på listan sen *L*

Nää bäst jag går o lägger mig nu för klockan ringer 5 . Ska vara hos mamma halv sju o sen går bussen kl 7.

Lär somna med det stora leendet på läpparna *L*
Älskar dig hjärtat
Skönt o ha dig hemma...
IN DREAMS

MILJONER Nattikyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0