Äntligen Dagen D :)


ÄNTLIGEN har söndagen den 19 april kommit *L* Tror inte jag längtat så mycket efter en dag som denna på länge.
O jag som aldrig trodde den skulle komma men du sa " Det går så fort " Nja kan inte riktigt hålla med känns som de här 280 något timmarna varit rätt så långsamma emellanåt *L*
Jag har gått o trallat hela morgonen o vatt på gott humör men samtidigt har jag en lite blandad känsla i kroppen eftersom jag inte alls vet vad som kommer o hända nu. Men som sagt jag hoppas allt återgår till det vanliga underbara fina som vi har det hade verkligen varit det ultimata.
Kan säga att jag kunde knappt sova inatt. Mina vackra melerade stängdes inte förrän halv 4 o sen upp igen kvart i 8 men jag har varit otroligt pigg ändå för att inte sovit mer. Men efter denna dagen så är jag väl helt slut .

Ska snart göra mig iordning o välja kläder o sen ska jag iväg kvart i 12 eftersom Vårfesten börjar kl 13 o idag är det min första fest som ordförande men det ska väl funka det med *L* Idag kommer det journalister oxå pga alla skriverier på sistone men som tur är har jag en van mamma som ska hjälpa mig idag o det känns tryggt på alla sätt.
Men  håll tummarna för mig för lite nervös är jag allt *L* men det hör väl till. 

Sen när jag kommer hem ikväll så hoppas jag att där är nåt positivt till mig. HOPPAS HOPPAS HOPPAS. Vet inte alls när du landar i Sverige idag det visste du inte ens själv haha  Förvånar det mig *L* NÄÄÄÄ

Du finns i mina tankar hela dagen det kan jag lova...som alltid
ÄLSKAR DIG
Miljoner Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0