Blev ingen resa...



Nä idag bestämde jag mig för att stanna hemma från Blåkulla i år eftersom det inte är så bra o ut o fara med den här jäkla förkylningen *L*  Men jag hoppas att alla ni andra får en jättebra tur o jag hoppas jag kan följa med nästa år igen *L*
Natten var lika jobbig, ett himla hostande o det är helt omöjligt att få sömn o så mådde jag så fruktansvärt illa o jag ville bara döööö. Ska det verkligen behöva vara så *L*
Somnade iallafall till imorse o sov länge sen o det var skönt o sen härligt att vakna o det är strålande solsken men tråkigt man inte kan gå ut o lägga sig i solen o njuta. Man ska inte ta onödiga risker. Bäst o vänta tills jag är frisk igen för jag hoppas att förkylningen inte sitter i så länge denna gången. Rösten är inte vad den brukar vara idag precis låter som en bas o inte en sopran som annars *L* Så tur att jag inte ska sjunga idag för då hade jag fått stå hos pågarna *L*

Jag ska sätta på lite kaffe nu o värma halsen med o göra macka o sen blir det vila vila vila.
Inget från hjärtat än men han har nog o göra en massa så det lär nog dröja men du finns i mitt hjärta hela tiden.
SAKNAR dig massor men det vet du.

Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0