Bra dag :)


Mitt hjärta är lika go o smarrig som de på bilden kan  jag garantera. Tack för att du gjort min dag/kväll.
Som vanligt så ringde du bara några minuter efter förra inlägget o det var mysigt o prata. Få höra ditt goa skratt o bara få höra alla fina ord som värmer mitt hjärta. Vi pratade en bra stund sen var du tvungen att ringa en kollega o du sa du skulle ringa upp igen lite senare. Men tiden gick o till sist kom det ett sms att det tyvärr blivit långvarigt samtal o att du hörde av dig så fort du kunde.

Jag fixade middag o sen kollade jag på tv. Vid halv nio kom mamma o William o pratade en stund men de hade fikat innan så det ville de inte ha. De gick vid kvart över o efter en liten stund så ringde mitt hjärta igen. Snacka om överraskning *L* trodde inte han skulle ringa mer idag. Men han var ute ett ärende o ville prata lite med mig. Du är för go älskling. Det hann inte bli så lång stund men du sa du ringde igen när du körde hem. Det tog 45 min innan du ringde o visst gick det många tankar i huvudet man är väl lite av en hönsmamma haha men jag är bara rädd om dig.
Men jag vet hur mammor är o hur de snackar hela tiden fast man ska iväg *L* varit med om det otal gånger kan jag lova *L*
Men skönt o få prata en liten stund till o tre gånger på en dag är inte illa *L* men gäller o passa på nu för nu börjar snart nedräkningen :(  BARA 286 timmar ska du vara borta  *L* så gissa vem som kommer o räkna timmarna *L*

Iallafall så tack för en jättebra dag o jag har mått bättre än någonsin idag o får hoppas det håller i sig *L*
Tack för att du finns o att jag får din kärlek o får ge dig min.

Nu ska Lina o jag krypa ner o sova för man vet aldrig vad morgondagen har att ge *L* fast jag är himla tveksam men man ska väl aldrig säga aldrig. Annars får väl backupen sättas in på nåt vis *L*

Hoppas du sover gott nu för du lät himla trött.. o du IN DREAMS *L*
Miljoner Nattikyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0