Dags att sova...



Då sitter man här o gäspar igen o det är dags för sängen som vanligt. Ska upp tidigt har en viss viktig sak att göra så det blir ingen sömn imorgonbitti heller. Men det ska säkert gå bra...
Har inte alls mått bra idag. Illamående hela eftermiddagen o gick omkring som en zoombie så det har inte hänt särskilt mycket idag så det blir ett kort inlägg.

Käkat middag o kollat på tv i vanlig ordning o sen har jag suttit på nätet lite. Känner mig så orolig i kroppen så jag har svårt att koncentrera mig. Det är väl allt som händer inom en nu som man inte är van vid.
Känner oxå att jag vill ha hem en viss person nu. Tycker du varit borta tillräckligt länge nu *L* Det är så tomt så det är fruktansvärt. Himla tur jag har ditt fina meddelande på mobilen så jag kan lyssna på dig när jag känner för det. Annars hade det varit ännu värre :(

Men det är tomt i inkorgen på mobilen o likadant i min mail. Inget nytt från dig tyvärr. Det hade nog hjälpt till lite i saknaden men men. Du skulle skriva när du kunde men jag kan inte begära sånt när du är på semester. tror du har annat att göra än o maila mig *L* helt förståeligt.

Men jag saknar dig otroligt mycket. Längtar tills söndag o hoppas verkligen det kommer ett sms då.
Önskar du var med mig imorgon o höll min hand men tyvärr går inte det.

Sov gott
In Dreams
Älskar dig av hela mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0