Dags för John Blund...



Gäsp nu är Susanne verkligen trött o det blir ett kort inlägg innan det är dags o krypa ner under täcket. Det känns skönt att jag börjar känna mig trött om kvällarna o att jag sovit bra de sista nätterna. Men ibland vaknar jag med världens illamående o det är mindre kul. 
Har förresten mått illa hela kvällen o det funkade inte med maten ikväll heller. Världens bantningskur denna ju *L* Om man nu hade gått ner vill säga men det är det sista man gör suck. Börjar känna mig som en elefant o den känslan hade jag gärna varit utan. Tycker jag varit elefant i mitt liv så det räcker. Så ibland känner jag skräcken för vart kilo jag hamnar uppåt även om jag vet vad det är som gör det.  

Kursen gick jättebra ikväll. Vi hade kul o det var mycket prat som vanligt när vi träffas men vi fick bestämt det vi skulle o det känns bra. Ska nog bli en bra kurs detta oxå. Var hemma igen kvart i nio.
Kollade på Criminal Minds o det var spännande som vanligt o sen blev det Gordon Ramsey efter det.

Tänker mycket på dig hjärtat. Men nu kan man snart räkna ner o det är bara 3 dagar kvar tills du är hemma o jag har överlevt även om jag inte trodde jag skulle göra det. Men man har haft sina små knep ju *L* Men som sagt oron finns inom mig ända fram tills smset kommer när du kommit hem då kan jag andas ut igen. Ja om det nu är positivt vill säga. Vet knappt om jag vågar öppna det egentligen *L* o tänk om där inte kommer nåt alls.
Din tramsa tänk nu inte så. Klart där kommer ett o det är hur bra som helst :0) ÖNSKAR ÖNSKAR ÖNSKAR



Hoppas allt är bra med dig iallafall o att du fått må bra under hela resan. Jag längtar efter dig så jag dööööör.
O jag hoppas att jag är med på nästa tripp..den vi bestämt att göra.
J jag älskar dig av hela mitt hjärta glöm aldrig det.

Natti natti
In Dreams




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0