Dags igen...


För att släppa datorn o gå o stänga de vackra melerade o se till o få lite sömn så jag kommer upp imorgonbitti.
Ska upp kl 5.30 eftersom jag ska jobba imorgon igen fast det är valborg men städa måste man ändå haha
blir lite tomt o inte gå på cafe't imorgon men de får överleva utan mig *L* De ska bara ha det tre ggr till tror jag o sen har vi det själva på sommaren o då tar vi det på eftermiddagen när jag kommit hem. Ja vi får först se vad som händer med allt. Svårt o bestämma när det är som det är.

FY attan vad varmt det varit idag pust stånk stön o jag låg ute en stund men sen gick jag in istället för det var alldeles för varmt inte alls skönt. Det kan bli för mycket av det goda oxå.

Ikväll blev det lätt middag fiskpinnar, mos o rårivna morötter o jag kollade på Jerry Springer under tiden.
Sen såg jag Det okända fast jag sett avsnittet tidigare men det var så spännande så jag fick se det en gång till.
Handlade om Fredrik som blev  mördad under en resa i Indien med sin flickvän. O det kusligaste var att när hon fick en ny mobil på försäkringen så packade hon inte upp den på ett år o när hon sen gjorde det så var där en röstanteckning den 15 nov 2006 3.51 på natten där man hörde Fredrik säga vad gör du . Det var bara det att han
varit död sen i februari 2006..Spooky...

Sen har jag fixat lite på datorn o sen ringde mamma o pratade en stund om ditten o datten.

Nu kan jag iallafall gå o lägga mig utan att vara orolig för jag fick ett sms precis att du var hemma nu så välkommen hem hjärtat. Skönt allt gick bra o att du skriver att du saknar mig det värmer ...

Vi ses i drömmen hjärtat
Sov gott
MIljoner Nattikyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0