Dags igen...



Att krypa ner i sängen o jag hoppas verkligen att jag kan somna inatt för jag mår inte alls bra, haft en jobbig kväll men får jag bara sova så känns det kanske bättre.
Jag har fotvärmare inatt oxå så det kan knappast bli bättre *L* Skönt att hon är tebax min lilla Lina flina.
Just nu ligger hon o trynar bland mina mjukiskossor i sängen o ser ut att ha det bra *L*

När jag pratade med mr J innan idag så sa han att han skulle ringa igen efter mötet men det blev likadant idag han blev sen o var tvungen att rusa eftersom han åker med nån annan denna veckan. Men han smsade o skrev att han hoppades att han skulle kunna ringa senare ikväll.

Det blev fiskpinnar, potatis, gräddfil med rödlök o rårivna morötter till middag o det var gott. Kollade på de vanliga tvprogrammen o sen kl 20 var det Det Okända. Var väl si sådär idag. Gillar Terry Evans bäst o det var några veckor sen det var han sist. Vara på en seans med honom hade inte vatt dumt men kanske nångång vem vet *L*

Lite i nio smsade hjärtat att han inte kunde ringa men att vi hördes imorgon o att han saknar mig.
Ja det hoppas jag verkligen att vi gör för det är jobbigt när vi inte får prata ens. Känns inte alls bra..något som fattas
Men  gud vad skönt det var när vi pratade idag. Det var välbehövligt *L*

Men nu ska jag som sagt gå o lägga mig o tänka på mitt hjärta
In Dreams

Miljoner Miljoner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0