DymmelOnsdag



Då har vi kommit till mitten av påskveckan o då är det dymmelonsdagen o det kommer antagligen från "dumb" stum. Stilla veckan ska vara tyst o stilla o till o med kyrklockor skulle knytas upp denna dagen förr i tiden för att de inte skulle låta. Denna dagen fick man inte heller göra nåt göromål som gick runt t ex spinna på spinnrocken. Ingen fick heller slå med piska eller spö för de slagen skulle träffa Jesus då trodde man.

Natten har varit jättejobbig. Fått sitta upp flera ggr för jag har hostat så jag nästan kräkts o det är inte lätt när man inte kan kräkas pga operationen. Sen var det ju dunder o brak med ösregn o åska. Men jag trodde först att det var en ny jordbävning lät nästan så *L*


Var helt slut imorse o vad händer då. Jo som vanligt måste telefonen ringa när man knappt kan prata o nu var det från Skånskan som ville ha ett uttalande om en sak inom föreningen o hur lätt är det att tänka vad man ska säga när man mår som man gör. O detta sa jag oxå till honom men tro inte att han lyssna näää jäkla journalister. Jag sa att jag visste inte vad jag skulle svara o skriv no comments isåfall *L* o jag bad honom ringa kassören istället. Så nu står det väl i Skånskan imorgon att ordförande är helvirrig o inte vet nåt, Ja det är smällar man får ta.
Sen ringde ABF igen o  jag frågade om det blev bra igår det jag skickade in till henne o hon sa att det var jättebra o hade alla skrivit så bra så hade dom vatt arbetslösa *L* Jag sa att jag kunde ta jobb där *L*  Sen pratade vi lite om allt möjligt o det kändes som vi känt varandra i flera år fast vi började prata igår för första gången *L* Ska bli spännande o se hur hon ser ut ikväll *L*

Var tvungen att gå iväg o fixa lite till fikat ikväll men sen ska det bara vilas här inför mötet. Så jag orkar med det, bara inte alla kacklar ikväll för då sprängs mitt huvud kan jag garantera.

Måste skriva ett mail till älsklingen oxå snart. Det är kväll därborta nu men vet inte om han kollar den idag ändå.


Glömde ju häromdagen. Jäkla Grissom varför ska du krossa våra kvinnohjärtan o sluta i CSI. Det är för dig vi följer den ju *L* Du är absolut bäst o vilken blick mmmm o sexig i ditt skägg. SNÄLLA KOM TEBAX *L*



Visst är Laurence Fishburne en bra ersättare men han har då inget utseende att skryta med *L* Men som tur är så har dom inte tagit död på Grissom så kanske vi får se lite inhopp då o då *L*

Skriver mer senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0