Ett Kärleksbrev Till Dig

















Hej Älskade hjärtat

Vill bara skriva några rader till dig för att du ska veta hur mycket jag saknar dig fast det vet du säkerligen om ändå *L*  Nu är det en vecka sen du åkte o en vecka sen  du var hos mig o jag fick göra de allra bästa saker som finns. En vecka sen jag hörde dig o ditt goa skratt o sen jag hörde dina fina ord i mitt öra. Om du visste hur mycket jag längtar efter att få höra dig snart igen men du är inte hemma på 6 dagar o jag hoppas verkligen att tiden går fort. Fast egentligen  kan jag knappt fatta att en vecka gått :) Fort har det gått o det är skönt. Men ibland längtar jag så efter att få prata med dig, berätta saker för dig o bara känna att du finns för mig. det känns så tomt att inte kunna göra det.
O jag har fortfarande kvar min skräck för ja du vet vad. Tror det är det värsta som skulle kunna hända mig nu o jag bävar för om det blir sant. Jag vet vad du hade sagt nu *L* Din tramsa tänk aldrig så.
Men det är inte lätt o låta bli tyvärr.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta o jag är så glad att du finns o att jag får vara din snäcka.
Du är mitt solsken den som får mitt hjärta att le o får mig att må bra
Tack för att du står ut med mig...

Miljoner Miljoner Kyssar
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0