Första April



Ja idag är det den där dumma dagen då alla ska luras o tidningarna är fulla med en massa idiotiska skämt som de tror vi ska gå på.
Vaknade tidigt imorse fast jag inte ställt klockan o sen var det lögn att somna om. O det tog säkert en timme innan jag somnade inatt. Det ville sig inte alls. Har för mycket att tänka på känns det som.
Brorsan ringde sen o vi pratade en stund om allt möjligt.
Sen ringde Ronny o han o Lina hade vatt o klippt klorna på henne så nu trippade hon omkring fint sa han *L*
Han skulle ner till Ystad i eftermiddag igen så han undrade om hon kunde vara här till lördag fm o det säger jag inte nej till såklart *L* Knappt lönt hon åkte hem igår . Men nu får man värme på fötterna inatt igen för Johan tyckte inte det var nån bra ide' när jag sa till honom han kunde lägga sig nere vid mina kalla fötter o värma dom inatt *L*

Inte ett ljud från Mr J idag o jag vet inte om han är hemma eller på jobb det återstår väl o se sen. LÄNGTAR efter dig goa hjärtat.

Jag har vatt o solat en liten stund o sen var jag inne om o handlade lite o nu sitter jag o fikar o kollar runt lite.
Blir nog lite tvättning medans jag väntar på Lina ..

Skriver mer sen

Miljoner



Till Mitt Hjärta, Du Finns I Mina Tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0