Fredag igen..



Ja nu är det fredag igen o det såg lika härligt ut imorse när man vaknade. Lite frost på gräsmattan o man kunde ana solen som var på väg. Känns som det är ännu varmare idag. Sov gott inatt igen o det var verkligen skönt o hoppas det kommer att vara fler nätter för det finns inget värre än att ligga sömnlös.
Vaknade innan klockan ringde o sen var det bara o vänta på fredagssmset o det kom tio i nio o han skrev att han väntade på besked vad som skulle hända på hans jobb idag o att han skulle höra av sig så fort han visste nåt.
Så redan där visste man nästan var det skulle barka hän tyvärr. Men man lever på hoppet. Jag gick upp o duschade o släppte ut Lina.
La i tvätt som behövde tvättas  o satte in disk i diskmaskinen.
Satte på kaffe o satte mig en stund vid datorn o kollade mina mail.

10 i elva kom nästa sms o det vanliga tråkiga beskedet :( att det inte kommer funka idag eftersom han var tvungen att gå på xtrainkallat infomöte. Ja du är tvungen att sköta ditt jobb o det är viktigare än mig så det är inget att göra åt saken även om jag vet att du hellre åkt hit. O jag visste att det inte skulle bli ändå man har sina aningar även om man som sagt lever på det där jäkla hoppet. Men nu är det kört innan resan så det känns inte alls kul. All luft gick ur en o ridån gick verkligen  ner



Han skulle höra av sig så fort han kunde så vi får se när det blev. FAAAAN att allt ska vara så jobbigt när man nu för en gångs skull mådde kanon. LÄNGTAR efter dig

Käkade frukost o kollade på extreme homemakeover..lika snyftigt som alltid o kors i taket så kollade jag lite på Hem till gården oxå o där hade hänt en massa som man inte fattade ett dugg av så ingen större ide' o titta på det.

Skrev handlingslista inför helgen o gick o handlade. Det blir pannbiff o lök idag o fläskfilegryta imorgon. 

Nu ska jag gå ut o sätta mig o läsa lite igen i det fina vädret. Det är 21 grader bakom huset. Varmt o gott *L* 

Skriver mer sen 

TÄNKER PÅ DIG HJÄRTAT
SMACK

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0