Fredagförmiddag



Önskar jag kunde säga att det är det men jag har haft en jättejobbig natt . Mådde jättedåligt o kunde inte sova .
Var så orolig i kroppen o den jäkla ångesten ville inte släppa o tårarna rann hela tiden. Jag kände mig så hjälplös o det är det värsta som finns. Man får alla konstiga tankar o det gör så ont.
J jag vill du KOMMER HEM NUUUUUUUUUUU. Jag hade behövt ditt skratt så otroligt mycket. LÄNGTAR så efter dig.

Mår så illa idag så jag vet inte var jag ska ta vägen men hoppas att det kommer o gå över snart.
Måste gå några ärenden men hade helst av allt bara krypit ner under täcket igen o stannat där tills nästa vecka.
Men jag måste vara pigg för denna helgen är det mycket saker jag ska göra hur jag nu ska palla det.
Fast imorgon är det bara klippning o det ska bli så skönt. Börjar bli långhårig igen fast jag vet nån som gillar det *L* iallafall i nacken haha

Nu får jag bita ihop, klä på mig o gå ut i solen.

PÖSSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0