Fredagskväll



Då är det snart dags igen. Tiden bara springer iväg känns det som o det är snart midnatt o man får väl se till o komma i säng. Det är en dag imorgon oxå o det känns som jag varit trött länge ja nästan hela dagen om jag tänker efter. Det är nog järnbrist eller nåt får se till o få nya tabletter så jag kan vakna till . Sen är det mycket som stjäl ens energi oxå men det hör väl till *L* Men ibland känns det som om jag skulle kunna krypa ner under täcket o sova i 14 dagar.

Dagen annars då ?? jo den har varit varm o go o jag hamnade ute i trädgården en timme i eftermiddags o solen var på sitt bästa humör

Älsklingen smsade vid 2 tiden att han satt i möte o inte hann komma idag o visst är det tråkigt men inget jag väntat mig alls idag så visst besviken blir man såklart men...Han tyckte det var synd iallafall o att han längtar efter mig.
Alltid gott att höra hjärtat. Jag kan bara hålla med dig...

Sen ringde du lite efter fyra o det var skönt o höra dig även om vi hade ett litet knäppt samtalsämne idag haha kan nästan se det framför mig när hon knep dig i armen*L* men gulligt du vill hålla mig i handen oxå det värmde *L* fast jag kniper nog oxå då *L* o domderar haha
O du hjärtat jag älskar dig så det om onsdagen behöver du aldrig oroa dig för sånt finns inte i min värld mer där existerar bara en o det är du men gulligt det du sa. Då vet jag att det är allvar från bägges sida nä hjärtat jag ska inte tvivla *L*
Gissa vad som hände sen *L* batterifanskapet slutade igen i hans mobil. Ett gott råd SKAFFA ett nytt *L* inte kul när man håller på o prata med dig o allt blir dödstyst :(
Du smsade sen att du skulle försöka ringa lite senare igen .

Blev hamburgare till middag ikväll orkade inte göra nåt..ibland får man väl vara bekväm eller *L*
Kollade på de vanliga tråkiga programmen Färjan2 o Talang 2009 o Berg flyttar in. Lillbabs var förresten i Ullared i måndags o handlade men jag missade henne men mamma såg henne. Om det nu är en merit haha näää tror inte det.  Så jag missade både LillBabs o vitsippor haha




Inget från hjärtat ikväll men känner jag honom rätt så sover han som en gris o det är dig väl förunnat. 
O det ska jag snart oxå göra, förhoppningsvis. Dags för Biggest Loser imorgonbitti igen  så ingen längre sömn ju.
Fast det får man skylla sig själv men jag vaknar tidigt var morgon känns det som.


Sov gott o dröm sött för det ska denna svensken göra *L* hoppas jag *L*
Mina tankar är hos dig...


NATTIKYSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0