Fredagsmorgon



Ja idag kommer det säkerligen o bli en bra dag iallafall vädermässigt sen återstår det att se hur allt annat blir men man måste tänka positivt *L* o önska får man väl *L*
Vaknade såklart tidigt som attan fast att jag la mig sent. Låg o funderade en stund innan ögonen stängdes inatt o sen har jag drömt en massa o ja hjärtat du var med *L*

Fick sms från dig lite över åtta o det var bra du gillade det du fått ;) då behövs inte jag mer haha nää nu skojade jag bara. Men jag tror du kände igen det mycket väl *L* Du skulle höra av dig snart igen så vi får se när det blir.
SAKNAR dig...

Jag håller på o plockar undan här lite men man är inte så pigg men ibland måste man


Lär bli att vara ute i solen sen. Läser en kanonbra bok o då är det lättare o sitta där för som jag sa igår så blir jag rastlös till tusen o bara sitta där annars *L*

Nä nu får jag fortsätta en stund plus koka lite kaffe o äta . Mat måste man ju ha *L*

Skriver mer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0