GÄSP...




Ja jag får väl skriva några små rader innan de melerade ska stängas för idag. Känner mig jättetrött men inte så konstigt när man har svårt för att sova om nätterna o sen vaknar tidigt o inte kan somna om.
Inte mått så bra ikväll av många orsaker...

Var ute i solen i em o det var skönt o ligga o läsa lite. Det blåste dock rätt bra emellanåt. Gick in sen o kollade på
Rock of Love o sen la jag mig en stund o väntade på samtalet jag ville ha men tiden bara gick o orolig i kroppen blev jag. Men lite över fem ringde det o det var så skönt att höra Hej Snäckan min ! mmm du e go hjärtat mitt. Du skämdes över gårdagen oxå o sa att du iallafall kunde skickat ett sms o visst håller jag med men jag vet oxå hur du har det nu o förstår dig. Du började med att du är otillräcklig igen men som sagt jag vet du har mycket med jobbet så tänk inte så. Du var tvungen att åka iväg igen på resa med jobb på måndag men det är bara två dagar så det är inte lika jobbigt men visst känns det. Tyvärr fick vi inte pratat så mycket för att först bröts det o sen la batteriet av så det kom ett sms sen att du var hemma o laddade telen o skulle höra av dig senare men du har nog somnat för här har inte kommit nåt tyvärr :(
Hoppas vi får prata imorgon så allt känns bra igen. LÄNGTAR efter dina kramar ..Längtar efter dig..O ditt moi idag var godis *L*

Blev jätteledsen för en sak ikväll oxå så tårarna rann igen men jag måste vara stark o klara av den biten oxå men det skär så i mitt hjärta när det blir så. Jag vet att jag försöker hela tiden för att allt ska bli bra. Men hoppas det fixar sig. O nu har det inte med kärleken att göra...NIx det är nåt helt annat som jag snart lägger ner  o det lär jag aldrig göra frivilligt med J. Kändes så skönt idag när jag berättade om det med romans o du sa nej det får du inte.
Måste betyda nåt eller..

Blev tv sen ikväll o kaffe o macka eftersom jag inte var sugen på middag alls av vissa anledningar.
Blev Charterfeber Teneriffa o sen det nya Hells Kitchen o nää jag har inte vatt inne o sett vem som vinner, ska försöka låta bli *L*

Nä nu kallar min säng o hjärtat..IN DREAMS..
Älskar dig bara mer o mer o mer

Miljoner Nattikyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0