God Natt...



Några rader som vanligt innan det är dags att krypa ner i sängen. Men det är fullmåne inatt med så är det inte hosta så är det annat skit som typ fullmåne *L* har alltid lika svårt att sova när det är det men man får försöka. Ska upp tidigt imorgon eftersom det är Biggest loser kl 8.05. Lika bra o komma upp men på söndag hinner jag inte se det för då ska jag vara i kyrkan halv 9. Halsen är fortfarande skrovlig men blir det inte bättre så får jag mima *L* vem märker det haha jag är inte solist precis.

Det blev lite handlat idag o det räcker över helgen eftersom det inte blir så mycket ätit här hemma ändå.
Var jättehärligt väder idag med skön sol men jag orkade inte sitta ute utan har bara slöat framför tvn o försökt bli frisk. Såg säsong 2 av Rock for love med Bret Michaels i flera timmar o vilket drama. Rena catfighten bland brudarna hela tiden. O som vanligt så valde han fel tjej. När ska han lära sig *L* Men han ser väl detta som ett bra sätt o ragga brudar o få dom i säng. Han är inne på säsong 3 nu o han lär inte hitta kärleken nu heller.



Han har lika go mun som min älskling o ser ut att ha goa kyssar men såklart inga kyssar slår min älsklings *L* dom vill man ha bara mer o mer av ..mmmm slickar mig om munnen *L* LÄNGTAR..

Sen fixade jag middag o det blev kyckling utan glasbitar *L* o det var gott o sen har det varit tv hela kvällen.
Talang 2009 o Singing Bee.

Jag saknar dig hjärtat . Har sorterat i min tele idag o läst alla dina sms i den 187st *L*  o då känns saknaden extra mycket. Tänker väldigt mycket på dig o önskar man kunde få ett litet livstecken ifrån dig iallafall.
Älskar dig jättemycket....




O här kommer Påskharen med ett fint ägg fyllt med miljoner av de goaste kyssar så du kan ta av dom precis när du vill o känner för det o är sugen *L*  SMACK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0