GodMorgon..Not



JA det är den stora frågan. Varför vaknade jag överhuvudtaget idag.
Får citera Wilmer X alltså

"Om en hund mådde så här
en snäll klapp på nosen
och ett sista farväl
Om en hund mådde så här
en spruta i baken
och så bär det iväg"

Jag mår såååå illa o det känns som magen vänt sig ut o in helt o hållet :(  Varför jag suck...
Har en massa o göra idag o har inte tid till att må såhär.
Har iallafall sovit inatt o det var skönt men jag vaknade såklart tidigt som attan men idag gick det att somna om.
 
Vid halv nio kom där ett sms från kärleken o jag hade rätt *L* han hade somnat igår o det förstår jag för du måste vara helt slut nu o det bara fortsätter o fortsätter för dig. Gör ont i mig när du ska behöva ha det såhär. Du om nån hade behövt lugn o ro o kanske mina goa kramar o melonkyssar ;0) Ska vi RYMMA *L*

Nu ska jag försöka koncentrera mig en stund o fixa inför morgonkväll. Inte det lättaste men men...

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0