Godnatt..



Då var det natten till lördag o jag ska snart krypa ner under täcket o hoppas att denna natten blir bättre än den förra.

För jag orkar inte känna så en natt till men tyvärr är det inget jag bestämmer för det bara kommer.

Men jag är ganska så trött nu så förhoppningsvis ska det gå bra. Ska upp igen lite i åtta för det är ju Biggest Loser som vanligt o sen ska jag klippa mig kl 11.


Eftermiddagen kändes lite bättre efter ditt sms men jag har gått som en zoombie idag med o det blev mest vila.

Sen gjorde jag middag wienerkorv o potatismos o rårivna morötter. Gick ner lite lättare idag skönt men jag har gått ner 1.5 kg på två dagar så lite nytta har det gjort att inte kunna äta så mycket.

Kollade lite på Jonas Gardells show " Tillfällig gäst i ditt liv" på dvd. Jättebra o han blandar verkligen roligt med lite allvar o ibland är tystnaden total för man blir så gripen av hans ord för att i nästa stund gapskratta.
Sen tittade jag på Talang 2009 o det var väl sådär som alltid. Zappade över lite på Så ska det låta oxå o där var Sanna o Johan Wester o han  är alltid rolig *L*

Nä nu kallar sängen *L* har träff i drömmen kan man hoppas *L*
Sov så gott allihop
O hjärtat jag älskar dig..mest av allt

Miljoner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0