Ingen loser...



Sängdags snart igen o det ska bli skönt. Varit ganska så trött hela dagen men inte så konstigt när man har svårt att sova en natt. Kanske bättre tur denna *L*  eller så blir det nattradion igen *L*

Satt o kollade på replay så helt plötsligt är kl 1.35. Var tog tiden vägen *L*  Så nu måste jag snart stänga de fina melerade. Men några rader får jag plottra ner .


Dagen har varit bra o det var skönt att sitta ute i solen idag fast jag har dåligt med tålamod att sitta så jag blir så himla rastlös.

Men det blev relax hela eftermiddagen o jag började tvivla när tiden gick men JAAAAAAaa jag är ingen loser, ingen förlorare. Han älskar mig o vill inte bli av med mig så varför håller jag på o är orolig hela tiden.

Han ringde vid femtiden o du är så himla go så det finns inget goare kan jag säga. Dina ord idag betydde så mycket o du vill inte förlora mig lika lite som jag vill det med dig. Du tyckte att rymma var ett bra förslag *L* SÅÅÅ come on *L*
NÄä men resan gör vi snart för som du sa så behöver vi den bägge två o jag tror vi får jättekul o mysigt. Bara du o jag. Känns bra när du säger att man vet aldrig om en viss sak även om man måste tänka realistiskt men som du sa det är lite komplicerat med saker o ting men man vet aldrig ödet vill kanske annorlunda en dag. Kommer att vänta så länge det behövs för jag vill inte ha nån annan. Jag vet du tycker att saker o ting är orättvisa men jag har ju valt det själv o vill inget annat. 
Så tack hjärtat för samtalet idag det var skönt att få utrett vissa saker även om det bara är jag som går o tänker vissa saker. Som jag som sagt inte ska göra säger du så då får jag väl lyda *L* 
Älskar dig mycket , mer , mest *L* GLÖM ALDRIG DET !!!!!



Ska passa på o säga oxå att jag är jättebesviken på en viss person men som sagt du vaknar väl oxå upp en dag med filten i örat. Trodde verkligen inte att du var sån men tänk så fel man kan ha. Men än är inte den sista idioten född..

Efter att jag pratat med J så fixade jag kaffe till cirkeln o sen gav jag mig iväg. Mådde lite bättre när jag fått prata med dig *L* 
Cirkeln gick jättebra vi pratade om olika traditioner i  Skåne. Sen fikade vi o skvallrade lite **L* det hör oxå till.
Kvart i nio slutade vi o när jag skulle gå hem så träffade jag på Dick. En manlig disktriktsköterska/are som var hemma hos mig när jag var nyopad o la om mitt sår. Jag sa till honom att det var länge sen du var hemma hos mig nu. Han kände inte igen mig först men sen sa jag var jag bodde o att jag var nyopad när han var där så då kom han ihåg mig. Jag sa att det kändes bra efter open o att jag fått ett nytt liv. Han sa det är verkligen kanon o det syns du trivs för du strålar verkligen *L* gulligt sagt av honom o det är inte första gången man hör det  men lika skoj var gång. Ja ibland strålar mina ögon extra mycket *L*  Men Tack Dick *L* dina ord värmde.

Sen gick jag hem trodde där skulle vara ett sms från dig men du sov garanterat redan för det är nåt du behöver . 
Jag skickade ett sms till dig vid elvatiden o önskade dig natti så nu är det väl på tiden jag går o lägger mig oxå.
Har man tur så träffar man kärleken i drömmen *L* 

Natti Natti 

SMACK i miljoner



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0