Låååååååååångfredag


Inte nog med att tiden är lång som den är innan du kommer hem. Så finns det så dumma påfund som låååångfredag *L* o den brukar kännas himla lång så vi får se *L*
Jag somnade efter många om o men o jag har drömt de allra konstigaste drömmar inatt o du var faktiskt med i den ena o vi var ute o reste men hoppas verkligen inte att ni fått ett sånt hotellrum *L* Men nu ska jag inte klaga *L* för jag fick ju träffa dig *L* Inte alls dumt.
Mår sisådär idag men illamåendet är där som vanligt suck o halsen är skrovlig än.

Mamma ringde innan o pratade om en massa o vi bestämde om imorgon. Vi ska åka ut o äta påskmiddag hos Kurt o Ove. Där jag brukar käka julbord o deras påskmat brukar oxå vara jättegod. De har alltid så fina färgade kokta ägg så det blir garanterat ett lila då *L*
Vad som händer idag vet jag inte än men det blir nog ganska så lugnt. Eftersom det är bättre jag vilar. Hade behövt handla men idag är ingen höjdare eftersom allt är väl slut i affären o det kommer nytt imorgon så det får väl vänta.
Finns väl alltid nåt i frysen till middag ikväll *L*

Låg o tittade på bilderna från i måndags innan o hjärtat gud vad jag saknar dig o dina goa kyssar.


Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0