Ledsen..



Ja ledsen så det skär i mitt hjärta. Varför lär jag mig aldrig att vara tyst varför är jag en sån stor idiot ??? För att jag mår så dåligt behöver det inte gå ut över andra o speciellt inte över dig hjärtat som jag vet har det jobbigt ändå.
Så jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag är som jag är. Det var absolut inte min mening att du skulle få för det men jag blev så himla ledsen o besviken att vi inte kunde prata när jag längtat efter det hela dagen men det var inte ditt fel att det inte funkade .
Att jag mådde så dåligt gjorde att allt bara förvärrades för jag behövde verkligen dig men pissdagen blev komplett istället o du vet hur allt känns för mig nu eftersom du vet hur jag fungerar tyvärr.
Hoppas inte jag fördärvade alldeles för mycket för då kommer jag aldrig att förlåta mig själv.

Du skrev att du hoppades att du skulle kunna ringa lite senare men det kom ett sms vid halv 9 att du lagt dig för du mådde dåligt . Jag är glad du skickade det iallafall o jag hoppas det går över men det är väl allt du har omkring dig nu alla måsten. Tycker verkligen synd om dig o hoppas det snart blir bättre med allt. Älskar dig hjärtat.

Jag mår inte heller bra o fick inte behålla maten ikväll o det är inte bra men vad ska jag göra. Jag måste få ut den när jag mår såhär för jag får en sån värk i magen o bröstet. Hoppas det känns bättre imorgon för då är det trivselcafe igen o sen studiecirkel på kvällen. men som tur är så är allt färdigt inför den så bara kaffet som ska kokas.
Så i morgoneftermiddag kan jag ta det lugnt o relaxa om jag inte mår bättre.

Blir snart sängen o jag måste sova o inte ligga o fundera över allting men det är lättare sagt än gjort.
Jag är rädd, mycket rädd för allting som händer nu men det är svårt att förklara. Men hjärtat jag önskar jag kunde krypa in i din trygga famn o somna gott.


Miljoner Nattikyssar
In Dreams
Älskar dig för alltid...

Ännu en gång Förlåt mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0