Ledsen..



Jag får säga precis som mitt hjärta. Det funkar inte. Precis så kändes det igår, det funkade inte o skriva igårkväll jag var alldeles för ledsen o det hade inte alls blivit bra o därför lika bra o låta bli. Jag bestämde mig för att gå o lägga mig istället o det gjorde jag nog rätt i även om jag inte sovit mycket inatt tyvärr.

Känns inte kul att det är som det är nu o jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra. Önskar jag kunde göra så mycket.
Jag väntade på att du skulle ringa som vanligt igår men tiden gick men jag tänkte att mötet kanske dragit ut på tiden.
Men 10 över fem kom där ett sms från dig att du var ledsen för innan idag o att du varit hemma några timmar.
Det kändes som allt går åt helvete för dig o att du snart inte orkar mer. Men att jag absolut inte skulle tro det är mitt fel.
Det jag blev mest ledsen för är att du inte hörde av dig när du körde hem. Ringde eller smsade. Att du inte kan prata med mig när du har jobbigt. Jag finns här för dig o kommer alltid att göra det.
Känns inte kul att allt känns jobbigt för dig men jag vet tyvärr hur det är. Jag har haft ett helvete en lång tid nu o min ork har trytit sen länge men vi kan inte bara ge upp. Vi måste orka o vi har varandra o allt löser sig säkerligen på nåt sätt. Det måste det göra.

Kvällen blev inte särskilt bra o jag var himla nedstämd o tänkte massor på hur det var med dig.
Middagen blev god iallafall fast jag hade lite svårt att få ner den kändes som allt stockade sig i bröstet. O jag som älskar pannbiff med massor av lök. Kollade på tv men koncentrationen kunde varit bättre ja o programmen oxå.
Det blev Talang 2009 men det var mest skit o sen kollade jag på Berg flyttar in o hon var hos Pernilla Wahlgren.
Hennes blogg följer jag förresten o den är bra. Finns flera kändisar som har riktigt bra bloggar o det handlar inte bara om kändiskapet utan om vardag, bullbak, blöjbyte, kläder mm Jag läser bla Charlotte Perrelis, Hanna Graaf o Anna Book. Måste säga att Anna är den mest fantastiska kvinna o det är kul att läsa hennes o vilken mat hon gör *L* alltid goda recept o bilder där. O hon är verkligen hjärtego mot alla så synd att alla gör påhopp på henne.

Jag satte mig vid datorn sen o tjugo över tio kom där ett nytt sms, så förvånad jag blev men glad såklart. Det var inte väntat. Han skrev att inget är mitt fel o att det bara blir för mycket ibland o att han inte vet hur han ska förklara.
Så skrev han att han bara inte vill mista mig. Pang där kom tårarna. De rann som floder kan jag säga.
Men älskade hjärtat. Att mista mig finns inte på världskartan o som jag skrev så är det bara döden som kan komma emellan nu.Har jag letat hela livet o äntligen träffat den som jag älskar mest av allt så vill jag inte förlora dig även om det är det jag är mest rädd för alltid men du säger alltid oroa dig inte o att du går bara om jag ber dig. Så älskling jag finns här för dig o kommer alltid att göra det. Jag är din Snäcka o vill alltid vara det.

O på ett sätt är mycket mitt fel eftersom jag drar i dig från mitt håll o tillsammans med allt annat blir det för mycket.
Jag tycker inte om att du mår dåligt o det skär så i mitt hjärta att du ska behöva känna så.

ÄLSKAR DIG NU O FÖR ALLTID
GLÖM ALDRIG DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0