Lördag 25 april



Blir lite på halvtid idag *L* För klockan är bara 18.25 så lite till hinner väl hända om man inte somnar i soffan *L*
Men ville bara skriva några rader när jag ändå sitter här en liten stund.
Tog som vanligt tid innan jag kunde sova inatt men efter många om o men så *L*  Klockan ringde tjugo i 8 o det var bara o se glad ut o stiga upp när man är så dum o ställer den *L*  Såg Biggest loser o det var bra men som vanligt slutade det när det var som mest spännande *L*

Sen tog jag en snabbdusch o klädde på mig för vi skulle träffa mamma på nya torg kl 9.30 eftersom det var invigning av trähästen som de placerat ut där nu som påminnelse av att Hästmarknaderna alltid hölls där förr. Hästen var verkligen jättefin inte klokt vad man kan göra med en motorsåg *L*



Sen gick vi till Anderssons o fikade eftersom det inte blivit nån frukost o jag åt en  god bagel med skink/ananasröra som jag ätit en gång tidigare. Fick oxå reda på en hemlis idag som inte släpps förrän om två veckor egentligen *L*
Men det är verkligen en glädjande nyhet o jag kommer o berätta den så fort jag får säga det *L*
Sen var vi på Källan, secondhandbutiken o kollade o jag hittade en jättefin ny lila väska för 35 kr *L* så jag var tvungen att slå till.
Förresten glömde att säga att Kärleken smsade när vi satt o fikade. Han hade absolut inte glömt mig  men hade somnat BINGO *L* Han skulle fixa lite bildelar så han kunde göra det som var fel på bilen.

Vi var nere om auktionshallen oxå men där var inget kul o för fint väder o sitta där o uggla så vi gick till Konsum o handlade lite. Jag köpte nån bit grillad kyckling o potatissallad till mig  ikväll eftersom Johan skulle på kalas men han mår jättedåligt så han har lagt sig istället. 

Vi var inne om hos grannen sen o lämnade en bukett blommor för hon fyller 30 år idag Så Grattis Andrina.
Sen gick jag ut o la mig o solade o läste en bok så eftermiddagen har gått fort o nu fryser jag BRRRRR  men det var jätteskönt o ligga där o koppla av.

För en stund sen kom där ett sms igen från kärleken att han saknar mig men att de ska ha besök ikväll så han kunde inte komma tyvärr o det tyckte han var synd för det hade varit mysigt men han hörde av sig imorgon.
Jag hade inte trott att han skulle komma ikväll alls *L* inte ens tänkt tanken eftersom det hade varit svårt för honom o förklara. Jag kommer inte o ha sån tur denna gången o få träffa honom innan han reser tyvärr.
Men jag längtar nåt fruktansvärt efter dig....

Nä nu ska jag gå o käka o kolla på tv men jag återkommer...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0