Lördag...



Vill bara skriva några rader innan det är dags att gå ut i det fina vädret o sätta sig o läsa. Idag får man passa på när det är varmt o gott. Jag känner mig bra idag o det känns skönt. Sovit gott hela natten men vaknade kl 6 men det var o somna om o vänta tills kvart i 8. Såg Biggest Loser men varför ska de alltid sluta när det är som mest spännande *L*  Käkade frukost sen medans jag tittade på Fab 5.
Sen duschade jag o gjorde mig iordning o gick lite tidigare till frissan eftersom mamma skulle klippa sig kl 10 så tänkte jag prata lite med henne oxå.

Håret blev bra tycker jag o J nu är det verkligen kort i nacken *L* men det funkar än ändå haha o nu blev man 350 kr fattigare o håret är så ljust men inte lönt o färga nu när man ska vara i solen. För nu får jag guldfärgat hår *L*




Vet inte idag men allt känns bra men det är nog för att jag vet att du snart är på väg hem o det ska bli så skönt att få återgå till det normala. För jag ber till gudarna att det ska bli så. Älskar dig så mycket..

Nä nu väntar solen....
Skriver mer sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0