Lördagen den 4 april



Får ta lite om lördagen oxå när jag nu håller på. Sov dåligt som sagt var uppe flera ggr inatt o inte så kul att gå upp tio i åtta men jag skulle se Biggest Loser kl 8.05. Men som alltid så ska det ringa när man ska se nåt. Först ringde brorsan o sen mamma. Hon var jätteledsen o det är jobbigt när man inte kan göra nåt. Jag vet hur jobbigt hon har det just nu men jag hoppas verkligen det snart ska bli bättre för såhär kan hon inte ha det.

Sen kom Ronny o Elsa o hämtade Lina. Så nu är här tomt igen o det är tråkigt. O nu lär det dröja tills nästa gång men hon är alltid lika välkommen *L* Så nu har man ingen nackvärmare o benvärmare ikväll/natt.
Blev frukost sen o vi kollade lite på Lösvikt med Robert Gustafsson o han är verkligen Sveriges bästa komiker. Det är han o Johan Glantz som jag gillar bäst. Så det blev många skratt o det behövdes.
Sen skulle Johan iväg o putsa fönster o jag la i tvätt o sen gick jag ut o satte mig i solen o läste min bok. Men det var alldeles för varmt Puhhh.
 Har precis fikat o lagt in en ny laddning med tvätt o nu får vi se vad som händer resten av dagen.

Inte ett ljud från Mr J :(  hoppas han mår lite bättre idag o hjärtat jag tänker massor på dig. Hoppas du känner det..

Skriver mer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0