Mysigt



INGET SMS att du inte kom utan du kom verkligen *L* Så skönt när du kom in genom dörren och det var bara o flyga i din famn o få de allra goaste kramar som finns på denna jord. O inte många sekunder innan våra munnar möts mmm O ingen av oss vill släppa den andre. Måste säga att all väntan är verkligen värd när man får känna allt detta o att du säger de finaste ord hela tiden. Att du tycker det är skönt att träffa mig o få krama o pussa på mig..
Jag varnade dig att du kunde bli sjuk men det fick vara värt det sa du *L* ja säg inte att jag inte varnade dig *L*  Men det går inte att låta bli varandra. LÄNGTAN efter varandra är stor o tiden var tyvärr knapp idag oxå av förståeliga skäl.
Det var så skönt idag o allt kändes så bra o det var mycket skratt o fnitter o jag tror du blev glad o slippa spela in sexfilm haha det är så skönt att bara få ligga o krama om dig o pussas o prata om allt mellan himmel o jord.
Ja allt var så kanonskönt o mysigt idag men jag håller det för mig själv *L* Våran lilla hemlighet ;0)

O jag lovar att det du sa på min mobil kommer jag o lyssna på många ggr. Bra att ta till när jag saknar dig alldeles för mycket så det lär bli ofta *L* O titta på bilderna oxå såklart...Du är ju det finaste jag vet glöm aldrig det.
Jag är så glad för allt du sa till mig idag o klart att jag tror på dig. Man ser det i dina ögon o känner det i varje kram o kyss. O jag älskar att kyssa dig finns ingen i hela världen som har så goda som dig o som gör en galen av åtrå *L*
O härligt du gillar mina oxå o att jag gör dig galen på samma sätt *L* o visst matchar våra kyssar perfekt.
Synd bara att man måste sluta




Tyvärr var du tvungen att åka sen o förlåt alla mina tårar men det känns alltid lika jobbigt när vi måste skiljas o det var extra jobbigt idag eftersom jag inte vet när jag får höra ifrån dig igen. Jag vet att du inte tycker om när jag gråter att det gör ont i dig. Men det är för att jag älskar dig o kommer längta ihjäl mig. Men som du sa så är du snart hemma igen. Ja får hoppas tiden går jättefort. 
Men skönt att tårarna slutade innan du gick så det blev ett bra avslut ändå. 

Sen dröjde det bara en liten stund så ringde du o vi pratade hela vägen hem till dig så det kändes bättre. O du säger att jag inte ska vara orolig o rädd för inget av det jag tror kommer o hända. Lovar o lita på det men visst gör det ont att veta vem du har med dig på resan. 
Känns så skönt att du säger att jag är en härlig tjej o att jag är goast sånt är så skönt att få höra ska du veta.
Tyvärr kom tårarna igen när vi skulle lägga på o älskling jag älskar dig av hela mitt hjärta o tack för att du älskar mig oxå. 
Tack för att du var så snäll o kom idag så vi fick träffas den stunden iallafall. Bättre än ingenting o jag lovar att jag njöt av varje sekund.



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0