Natti Natti



Ja idag blir det tidigt isäng. Klockan är snart halv elva o det är bäst jag försöker sova snart eftersom jag ska stiga upp halv 6 imorgonbitti. Bussen till Simrishamn går 6.54 o jag vill helst inte missa den första dagen *L*
Jag är jättenervös men det ska säkerligen gå bra o skönt att handledaren kommer o möter mig vid bussen o allt. Eftersom man inte hittar så bra i Simrishamn. Jag är nästan aldrig där tyvärr,  det är en fin stad men nu ska jag dit där två dagar i veckan i en månad.

Vad har annars hänt idag. Inte särskilt mycket känns det som. Blev massa tvätt som jag skrev innan o det är skönt när det försvinner lite i tvättkorgen

 

O skönt när man kan hänga ut det o det torkar desto snabbare. Det blåste lite mer idag så solen varm men skön ändå. Jag satt ute en stund o läste.

Fick ett sms från kärleken att han mådde jättedåligt o aldrig förr haft ett sånt jobbigt migränanfall o han hade kräkt hela natten stackaren. Han skulle höra av sig igen men det har varit tyst som muren o nu är det väl kört innan han reser. Vet inte ens när han ska resa imorgon för det har vi inte hunnit prata om.
Så det gör mig ledsen både att han mår dåligt o att jag inte får prata med honom.

Det blev fläskfile med svamp till middag idag o det var jättegott men jag blev så himla mätt. Vi gick en promenix sen o träffade mamma o Rickard o vovvarna. Sen gick vi hem till mamma o fikade med kaffe o skorpor.
Sen gick vi hem lite över nio för Johan skulle se Unit men det är hockey istället o det blev han inte så glad för eftersom Unit är hans favvisprogram.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen o det lär ta tid innan jag somnar men man kan alltid hoppas man har fel nångång *L*

Sov gott o håll tummarna för mig imorgon kl 8

LOVE U Hjärtat

SMACK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0