Nattidags..




Klockan är snart ett på natten o jag är helt slut kan jag säga GÄSP. Men några rader ska jag väl få fram innan mina melerade slocknar.
Hade en lugn eftermiddag o det behövdes verkligen för gud vad jag mått dåligt idag, inte alls kul. Men får man bara vila så känns det lite bättre.
Jag skrev mail till älsklingen o gratulerade honom på sin födelsedag   o hoppas att han kollat sina mail idag för han sa han hade sin dator med sig. Får se när det kommer ett svar om det nu gör det.
Längtar så efter dig hjärtat. Men nu e det "bara " 10 dagar kvar tills du kommer hem..suck
Tiden hade gärna fått gå lite snabbare enligt min mening. Inte ofta man önskar bort tid men nu gör jag det.

Mötet gick jättebra ikväll på alla sätt. Fick jättebra information av henne på ABF  o det roliga var att vi kände igen henne allihop o plötsligt kom jag på att hon varit ledsagare till en i föreningen o varit med oss flera ggr för några år sen *L* men det sa hon inget om först *L* Hon var jättetrevlig o vi bestämde att vi skulle ha en cirkel om mötesteknik för styrelsen det kan vi behöva som vi kacklar.
När mötet var slut fortsatte jag in till mina vänner i fibrogruppen o de fikade precis o jag blev bjuden på en mumsig påsktårta o jag fick en påsklilja o en påse med mandelägg. Dom är så snälla .
Sen på vägen hem såg jag ett par jättefina lila skor i fönstret i skoaffären...VILL HA...får se om jag går dit o tittar på dom en dag. Får se om ekonomin räcker till.
Mamma var inne hos William o jag gick in o pratade med henne o drack lite kaffe sen skulle hon gå hem o vi snackade en stund sen utanför oxå . Vi är lika glada för o prata så imorgon kan jag nog inte prata igen.
Jag var hemma vid elva o då tog jag en macka för man kan inte leva på kakor.

Får väl försöka sova nu. Hoppas bara att jag inte hostar som en galning inatt med :(

Många nattikyssar
Älskar dig hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0