Nedräkning..



Ja då har nedräkningen börjat *L* o det är "bara" 283½ timme kvar tills du kommer hem *L*  En baggis va *L* kommer o gå så fort. Nja pyttsan det känns inte så om jag får säga min mening. Det går nog fortare för dig som kommer o ha kul o få uppleva o se en massa spännande saker. Här är man bara sjuk. Mår jättedåligt ikväll o jag skulle absolut inte gått till kören för det gjorde inte saken bättre. Men hoppas att jag kan sjunga på söndag för som du sa så är det ingen höjdare för en sångerska som mig ( det lät nåt haha) att  vara såhär sjuk o inte ha nån röst.

Vi slutade kören kvart i nio o det kändes lite konstigt att titta upp mot himlen o veta att du skulle upp där kl 21.
Men nu har du rest om nu allt gått enligt planerna o hoppas du hållt dig frisk. Lät inte bra med nysningarna innan *L*
Kommer o sakna dig så mycket o hoppas du är jätterädd om dig. Vill ha dig tebax hem ju..

Kom hem o där var ett sms från dig som du skrev innan du åkte för idag var jag tyvärr inte hemma när du skulle iväg för annars brukar du ringa en stund innan du ska på planet. Blev jätteglad för smset. Du är så himla underbar. Älskar dig mest av allt.

Ska snart gå o lägga mig för jag har tagit en tablett nu. Har hög feber
Ska bara lyssna på en sak några ggr först o tänka tebax på vår dag sen tror jag att jag kan somna med ett leende på läpparna *L*

Miljoner Miljoner Miljoner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0