Ögonen...



Går i kors snart så det är nog dags för denna lilla snäcka o gå till sängs. Har både skickat nattisms o nattimail till min kärlek för en stund sen så det är väl bäst jag gör slag i sak *L*
Känns lite bättre i kroppen nu, kan iallalfall röra mig haha

Har inte gjort så mycket idag. Skulle som sagt kolla Rock of Love men helt plötsligt hade de börjat om igen på ruta ett med programmet så det var avsnitt två *L* Så det var inget o kolla på för jag tror faktiskt att det är samma som åker ut i programmen *L*

Vid halv fem kom det ett fint mail från J o jag uppskattar verkligen din omtänksamhet som visar att du verkligen bryr dig o hur tackar jag dig jo genom att skriva nåt helidiotiskt som helt plötsligt fastnat i mitt huvud. Så snälla förlåt mig fattar inte vad jag tänker på ibland. Tror det är allt omkring mig nu som gör att allt går runt i kropp o själ så ingenting är meningen egentligen men mina hormoner är garanterat i olag. FÖRLÅT goa hjärtat.



Fixade middag sen o det blev som sagt köttfärslimpa med ärtor o morötter o ostbitar i..Sen bredde jag på cantadou vitlöksost o la bacon över det. Blev jättegott o så potatis o rödvinssås till det.
Kollade på tv hela kvällen som alltid o tänkte på mitt hjärta..

Skönt du kommer hem imorgon igen o ja du skrev att du snart är hemma men du är lika efterlängtad om det är två dagar eller 14 du är borta.

Älskar dig mycket
IN Dreams
Din Snäcka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0