Sängdags igen..



Ja då är det snart dags o krypa ner i sängen men får väl skriva om den händelserika dagen *L* NOT den har varit så lugn så lugn o det ska man inte klaga över. Det är precis vad jag behöver nu. Så en lugn påsk lär det bli o det ska bli skönt. Men jag är inte den stora firarmänniskan  o precis som vid alla andra våra traditioner så är det bara en massa mat o massa godis o påskägg o presenter osv
Jag ska försöka bli av med min förkylning istället så jag kan sjunga på söndag men just nu ser det inte ljust ut alls.
Hostan vill inte ge med sig o det är skrovligt till max i halsen.

Johan kom hem med smörgåstårta ikväll så det blev enkel middag skönt o så kollade vi på tv. Var premiär på Hjälp vi är med i en japansk tvshow o jag har kollat den amerikanska versionen och den var absolut roligare.
Det bästa med denna var att Sveriges absolut sexigaste kvinna är med  suck suck suck vad hon är sexig o nu pratar jag om Regina Lund såklart mmmm




Sen var man tvungen att kolla på Grannfejden eftersom det var från Sjöbo o gatan sidan om där vi bor o vårt hus var oxå med *L* som Johan sa tur vårt hus ser snyggt o ordentligt ut haha
Maria som var med har jag gått på KomVux ihop med för 15 år . Men Grisen Trynet har jag bara sett en enda gång när jag gått förbi deras hus o det var verkligen en enorm gris för att vara mini *L*



O vilken tur att man inte har såna griniga grannar som Maria har. Jag tror oxå att de har för lite att hitta på för de hittade fel i allting. Men vi får hoppas allt ordnar sig nu så det lir lugnt för alla parter.

Sen har jag spelat lite spel o svarat på mail. Tyvärr inget från kärleken än :(  Så tomt vid den tiden du brukar ringa o man kommer på sig själv med att sitta o titta på telen emellanåt tills man kommer på oj nä han ska inte ringa nä *L*
LÄNGTAR massor efter dig o nu är det bara 9 dagar kvar tills du kommer hem *L*

Ska se om det går att sova nu o att jag slipper sitta på sängkanten o hosta halvt ihjäl mig.

IN DREAMS
Älskar dig

Nattikyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0