Sängdags



Ja det är jag verkligen men det har varit en jättebra dag med många skratt o det var välbehövligt. Länge sen jag kände mig så bra o det är skönt.
Hann inte vara ute så länge i solen idag för BengtOla kom en gammal  kompis till min bror o mig. Han har flyttat till ett ställe utanför Sjöbo. Vi stack upp till mamma o fikade o snackade o det blev himla massa minnen o skratt.
Sen gick vi ut med hundarna en lång runda. Sen körde BengtOla o mamma o jag babblade vidare medans Rickard vilade. Sen kom Johan vid halv tio o vi käkade kräm mamma gjort o mackor.
Vid halv elva gick vi hem igen. Kallt som sören ute. Men stjärnklart ute så det blir fint väder imorgon oxå.

Nu ska jag krypa ner i sängen o se om det går att sova. Blir en lång dag imorgon eftersom det är vårfest.
Jag är jättenervös oxå inför J:s hemkomst. Tänk om du inte vill mer usch hemska tanke :(
Jag längtar så fruktansvärt efter dig o jag vill höra din röst snart, höra dig säga Snäckan. Att man kan längta så efter det *L*

Hände en sak ikväll som fick mig att tänka på en viss sak mycket o inte riktigt kunnat släppa det. Hatar att jag inte kan göra det för det är inte bra för mig. Vet att det är det värsta för mig just nu så jag måste släppa det fortare än kvickt. Rev lappen i tusen o åter tusen bitar för jag vill inte se den.

J jag älskar dig o snart snart snart .... snälla kom tebax till mig jag behöver dig...

Miljoner Nattikyssar
In Dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0