Sköna Maj Välkommen...



Så då var denna kvällen över o Susanne är jättetrött nu o sitter mest o gäspar. Har varit iväg o sjungit först på Ängsgården hos de äldre o de blev jätteglada. De satt ute o grillade o hade det mysigt o det var uppskattat att vi kom o sjöng vårsånger för dom. Sen var det vidare direkt till parken där vi skulle sjunga kl 18.30.
Det blev inget majbål i år heller pga eldrisken när det vatt så varmt o torrt. Vi sjöng först två sånger o sen pratade en vårtalare o sen sjöng vi tre sånger till. Sen spelade Sjöbo ungdomsorkester o deras batongirls dansade o hade show. Jättefint dom är duktiga även om pinnarna åkte i gräset vid flertalet gånger. Men det är nog inte det lättaste o svinga med såna *L*

Efteråt gick Johan o jag hem till William tillsammans med mamma o vi satt ute i uterummet o fikade o pratade. Trevligt inte så ofta det händer.
Nu har jag käkat macka o har tänkt att lägga mig o drömma gott förhoppningsvis *L*

Älsklingen ringde kvart i fem ungefär o det var så gott o höra dig ska du veta. Har längtat efter det o allt du sa idag var så himla skönt att höra. Att du säger att du älskar mig värmer i hela kroppen o att du verkligen vill resa iväg med mig så vi kan ha det kanonbra o gott om tid o kunna prata o ha det kul. LÄNGTAR ska du veta.

Du skulle skicka sms ikväll men det ser inte ut o bli nåt. Anntingen  är du ute o firar Valborg eller så nannar du gott..
o det är dig väl unnat. Sören förresten att du inte gillar Tindra eller Ängla *L* Men visst är Nova fint :) o Fina gick bra haha

Nä nu kallar sängen..
Sov gott o dröm sött så vaknar vi upp till en ny månad :)
Älskar dig hjärtat
Miljoner Nattikyssar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0