Snabbis



Precis när jag skrivit det andra innan så ringde DU. Mmmm så härligt o höra dig ska du veta. Men jag vet jag är känslig o att tårarna rinner med jämna mellanrum. Men du vet varför, det är inte alltid så lätt att ha det som vi har det. Även om vi försöker så gott vi kan så är det inte alltid det funkar. O älskade hjärtat du hade inte behövt vara nervös för det igår. Jag tog det inte alls fel o det trodde jag du förstod på mitt svar till dig igår. Men jag förstår hur du kände dig igår o det är synd det ska behöva vara så. Men du är som sagt inte otillräcklig, du gör så gott du kan o vi kan bara hoppas att allt blir bättre även om året kunde börjat bättre men vi får hoppas tiden är med oss o vi får vara med varandra så länge det går. O jag vill absolut inte släppa dig fri för allt smör i Småland vet inte var jag får alla dumma ideer från egentligen *L*
O ja jag vet där är kärlek i var kram, kyss, blick o leende o det vet du att det är från mig oxå.
Älskar dig mest av allt.. Nu o för alltid..GLÖM ALDRIG DET. O du måste tro på mig *L* Allt jag säger är dagens sanning.



När du kommer in genom dörren
styr jag stegen till din famn.
En känsla som värmer så skönt.

Om jag säger det är kärlek
får jag ändå inget sagt
hur mycket du betyder i mitt liv.
Orden, du är den jag älskar
är en droppe i ett hav.
För det bästa som har hänt mig,
det är du.

Hoppas bara jag får uppleva det snart igen
För långt här inom mig
finns en längtan efter dig.
En känsla som värmer så skön...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0