Söndagsförmiddag



Ser ut som det ska bli en härlig dag idag oxå ja nu pratar jag vädermässigt igen haha Men man får vara glad för det lilla eller hur *L*
Sov gott inatt men vaknade redan vid sju men somnade om o gik inte upp förrän kl 8 för att se Biggest Loser.
Jag mår sååå illa idag..Känns som jag är sjösjuk haha Som om jag gungar . Inte blev det bättre efter frukosten heller som bestod av nya frallor o kaffe. Men har jag tur så går det över snart igen.

Tvättkorgen är full så jag har lagt in en maskin o snart dags för nästa. Massa mörktvätt .

Har satt igång diskmaskinen oxå. Lika bra *L* När man ändå håller på .
Har tänkt ta det lugnt annars idag o får se hur snäll solen är om den stannar utanför molnen eller vad idag *L*
Kanske hjärtat ringer idag om jag har tur men det kommer väl ett sms senare idag att han han ont i håret (!) efter gårdagens bravader *L*

Ha en bra dag allihop vad ni nu än gör
 Skriver mer sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0