Stilla veckan



Ja då är det början på Stilla veckan ja påskveckan kallas så o det är sista veckan på fasteperioden. Ja inte för att det fastas här precis *L* Men enligt kyrklig tradition. Så denna veckan blir det inget trivselcafe för de har inte öppet denna veckan.
Jag vaknade 20 i 7 imorse o kunde inte somna om sen. Jag har såååå ont i min hals så jag kan knappt säga pip varför jag nu ska säga det *L* men det är jättejobbigt o jag har feber fortfarande. Bådar inte gott detta. Jag måste till kören ikväll för allting blir bestämt inför påskdagens gudtjänst där vi ska sjunga o jag hoppas verkligen att jag kommer o bli frisk tills dess. Men ikväll får jag vara tyst som en mus hur det nu ska gå till *L*
Min doktor ringde o vi pratade om hur jag mådde o jag skulle fortsätta med tabletterna o gå o göra nytt prov imorgon. Nervöst till max men det ska säkert bli bra *L*

Nu ska jag gå o duscha för gissa vem som kommer till mig om en stund JAAAAAAA! ÄNTLIGEN!!!
Men jag får inte vara för nära honom..hur man nu ska klara det *L* Man vill ju bara krama honom direkt man ser honom.
Fast nu hoppas jag inte det kommer ett sms att det inte gick för då vet jag inte vad jag gör :(  Vill träffa honom innan resan.
Älskar dig hjärtat...

Skriver mer sen o håll tummarna att han kommer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0