Tänker På Dig....



Tänk vad 3 små ord kan kännas starkt o göra mig oerhört berörd. Innan när jag skrivit det andra inlägget så kom det som jag väntat på hela veckan. Ett sms från dig kärleken o där stod dessa tre orden "Tänker På Dig" o miljoner kyssar. Det var precis som allt släppte o tårarna rann o rann. Jag blev så glad att du tänker på mig. Det betyder mycket för mig o som jag svarade tebax så har du gjort min dag. Kändes så skönt att få ett livstecken igen.
 Jag älskar dig av hela mitt hjärta o jag bara längtar tills du kommer hem. Så tack älskling för ditt sms du kände kanske på dig just då att jag var ledsen vem vet.

När jag var på väg hem från affären o gick över skolgården så låg där ett paket melontuggummi framför mig plötsligt *L* det var nog ett tecken eller vad tror du *L* Saknar våra melonkyssar. Men du kommer o få massor av mig så fort vi ses igen. Det lovar jag...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0