Timmarna med dig...



 
Sitter i mitt lilla hus o väntar här på dig
Du sa du hade vägarna förbi
Jagh känner ingen ensamhet
Du bor här inom mig
O stunderna med dig ger harmoni

Timmarna med dig dom betyder allt för mig
Jag längtar så
Men tiden är så kort o timmarna flyr bort
Du måste gå igen
Men jag vill att du förstår
Om du ser en liten tår när du kysser mig o går
För timmarna med dig dom betyder allt för mig

Jag vet att det är fel av mig när jag ber dig stanna kvar
Du har ditt liv du har  ju din familj
Men jag finns alltid här för dig
Jag vill ge vad andra tar
Hos mig får du vara den du är

Timmarna med dig dom betyder allt för mig
Jag längtar så
Men tiden är så kort o timmarna flyr bort
Du måste gå igen
Men jag vill att du förstår
Om du ser en liten tår när du kysser mig o går
För timmarna med dig dom betyder allt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0