Tisdag 14 april


Ja då var det tisdag igen o jag vaknade tidigt o kunde inte somna om. Jag somnade fort inatt oxå o det är skönt eftersom jag hatar att ligga o vrida o vända på mig.
Det var bara o stiga upp imorse inte lönt o ligga där o vänta på att klockan skulle ringa 8.
Tömde diskmaskinen o satte in nytt o kollade mina mail o lite allt möjligt. Sen gjorde jag mig iordning o gick till banken för att träffa Uno. Alla i hela Sjöbo hade nog tänkt gå på banken idag för där var massor med folk men vårt ärende gick snabbt. Skulle ta ut pengar men ingenting funkade i banken idag så det var rena kaoset.

Jag gick in på Konsum sen o handlade lite grann o sen gick jag hem o satte på kaffe o fixade frallebulle så jag fick lite frukost idag oxå *L* bättre sent än aldrig *L*

Sen la jag in tvätt i tvättmaskinen hade massa mörktvätt o nu är det dags att hänga upp det snart.
Det är lika tråkigt alltid att hänga upp sakerna *L* men ett måste.

Ska gå ut o sätta mig en stund i solen o läsa lite oxå tror jag. Gäller att passa på när solen är framme .
Men jag skriver mer senare *L*

PÖSSSSSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0