Tisdag 21 April



GRATTIS till min allra bästa goaste vän Annika på din namnsdag idag. Så här har du en blomma *L*

Jag var som sagt trött som ett ålderdomshem igår men jag har knappt sovit inatt . Varit så orolig i kropp o själ o det är så himla jobbigt. Vet inte vad det är men det känns inte alls bra o det gör mig så himla gråtfärdig.
Jag skrev till J igårkväll att jag var hemma men inte ett ljud varken igårkväll eller idag o nu är kl 13.36.
O ni känner ju mig , jag blir så orolig att nåt hänt eller jag gjort nåt fel osv Jag vet jag inte ska tänka så men det har sina orsaker som sagt o det är inte kul att det alltid ska vara så. Hoppas allt är bra med dig iallafall o att vi hörs senare idag. LÄNGTAR så efter dig så det gör ont i kroppen o hjärtat. LÄNGTAR efter ditt goa skratt hjärtat.

Så jag är fortfarande jättetrött men tänkte gå ut o sätta mig i den sköna solen o läsa lite o försöka koppla av.

Skriver lite senare

PÖSSSSSSSSSSSs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0