Tisdagen den 7 april



Ja precis såhär känner jag mig idag. Är totalt genomförkyld o nu är det ännu svårare o säga pip *L*  Kunde knappt sova inatt. Låg o vände o vred mig hur länge som helst o jag hostade o det pep i bröstet. Sen vaknade jag jättetidigt när jag väl somnade o det blev att ligga o lyssna på radio o fundera. Sen ringde dom från ABF o ville diskutera cirkeln o hur lätt är det när man knappt kan prata men det fick gå. Hon skulle komma på styrelsemötet imorgonkväll o prata lite med allihop om kulturbidrag o sånt. Sen var det lika bra o gå upp. Hade ju prov att ta så det var att promenixa iväg. Svaret behöver vi inte ta här för det är privat tycker jag. Var tvungen att gå till apoteket sen o fixa lite medicin o nya tabletter o det var en himskans kö o jag kände hur jag höll på o svimma nästan. Jag var kokhet o ville bara hem till min säng. Efter många om o men fick jag vad jag skulle ha o tog mig hem fortare än kvickt.
Skulle maila till ABF om cirkeln o deras deltagare så det gjorde jag snabbt o sen blev det sängen o vila hela dagen.

Ikväll blev det nyponsoppa o glass o jag försökte få fram lite toner men det får nog vänta *L* fan om jag inte kan sjunga på söndag..sååå sur jag blir då. Vill verkligen denna gången för det är jättebra musik o inte de vanliga tråkiga psalmerna.
Jag spelade Kallespelet innan för jag tänkte jag kunde inte ligga i sängen hela tiden o EUREKA jag hittade den gula biten jag letat efter i 7 år *L* Den var på ett så simpelt ställe så *L*

Har tänkt på min älskling hela dagen o jag hoppas verkligen att flygningen gick bra o att ni kom fram som ni skulle.



O att du slapp att få förkylningen. Fast det är klart jag har min kvar o det med råge *L*
Kollade innan o tiden ligger ca 7 timmar före oss så nu är det morgon hos er igen o onsdag *L* Så tiden går ännu fortare o det kan behövas för jag vill ha hem dig NUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Var så tomt att du inte ringt idag men jag har lyssnat på meddelandet måååånga ggr ska du veta o det blir lika varmt i hjärtat var gång.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen igen o se om det går att sova inatt. Väntar med att skriva mail till dig tills imorgonfm men jag tänker på dig hoppas du känner det men hoppas inte du har för mycket hicka *L*

ÄLSKAR DIG HJÄRTAT

Miljoner Nattikyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0