Torsdag 16 april



Vaknade tidigt som alltid o natten hade varit bra. Somnade fort hann knappt lägga mig på kudden *L' så det ska vara.
Duschade o gjorde mig iordning. Katarina på AF ringde o frågade om jag ville följa med på ett studiebesök till nåt ställe med yoga o pilates  med en grupp hon hade men jag var ju upptagen idag så det fick jag hoppa över.
Jag var färdig i tid idag ..X i taket igen haha o jag träffade tanterna borta på hörnan. Mamma hade redan kommit till församlingshemmet . Idag var där riktigt många o det var många bebisar oxå så himla goa. Vi fikade o sen var det en liten vardagsgudstjänst på en kvart. Sen gick vi in o pysslade o jag gjorde en fotoram i rosa ( såklart )
När det var slut gick mamma o jag till Anders färg för hon behövde oxå en pennvässare till kajalen. Jag kollade mascaran som jag köpte inne i Malmö för 50 kr.Gissa vad den kostade här ..170 kr !!!!!! så det var ett fynd alltså o den är jättebra får långa fina ögonfransar. På tal om det så pratade jag med en killkompis på nätet igår. Han hade kärleksproblem o jag försökte trösta o han sa att tjejen frågat vad han tyckte var snyggt o han hade sagt att gå in o titta på Susanne för hon är det snyggaste jag vet haha han behöver nog glasögon. Men då hade hon sagt att jag bara var en spackelapa *L* vackra ord. Men jag förstår om han har kärleksproblem om han säger så till tjejer om andra *L*

Sen gick mamma o jag till klädaffären o hon är mer än omständig haha o det blidde inget i slutändan. Men det behövs inte eftersom det är dags för Ullared på måndag o där är absolut billigare o handla även om man får gå till tältavdelningen *L*
Det blev en sväng till Skoaffären oxå o gissa vad som följde med mig hem *L* ja de allra finaste lila skorna som jag så gärna ville ha.





Är dom inte underbart fina *L* Jag älskar dom. Det blev ett par 37:or denna gången. Kändes perfekta. Ska ha dom på söndag på vårfesten. Tror ju jag har nåt lila o ha till *L* tror jag har 50 tröjor i lila ungefär.





Sen åkte mamma o jag ut till Vita vägen med Kasper o Lina. Tyvärr blåste det massa så det var att bli kvar i bilen för där var svinkallt utanför. Vi var där en timme ungefär.

Sen körde vi tebax till William o sen gick jag hem o nu sitter jag här o dricker kaffe o äter macka o ska förbereda inför studiecirkeln ikväll. Fick en till som ville vara med idag. Kul så är vi tio st ja elva med mig. Ska bli kul o se vad det blir av denna cirkeln men jag brukar få till det bra *L* gäller o ha lite fantasi bara.





Skriver mer sen ...




PS . Hjärtat Längtar Efter Dig.. SMACK









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0