Torsdag 2 april



Härligt att vakna upp till en solig dag fast det är klart det var lite frost kvar på gräsmattan. Men att solen kan göra en så pigg *L* idag gick det jättelätt o komma upp när klockan ringde halv 8. Känns som jag sovit gott inatt oxå o det tog inte så lång tid innan jag somnade SKÖNT.
Jag duschade o gjorde mig iordning o Lina var ute på sin kattjagarrunda i trädgården *L* 
Jag skulle vara hos Maj-Britt kl 9 o x i taket så för andra veckan i rad var jag i tid *L* Ja alla kan bättra sig *L* t om jag *L*  
Jag passade på o gå in o beställa tid hos frissan till den 18 april kl 11. Vi ska ha vårfest den 19 april så man får vara lite fin i håret ju *L* 

Oj glömde ju det viktigaste *L* kom ett sms från hjärtat halv 9  o det gjorde oxå att dagen går lättare *L* Han hoppades att jag skulle få en skön dag o att han älskar mig. Mmm du är för go hjärtat. Kan inte annat än älska dig..

Halv 10 var det påskspel på Församlingshemmet o det var roligt o jätteduktiga var dom. Där var några skolklasser o kollade oxå. Efteråt så pratade prästen lite med barnen om påsken o barn är som de är *L* Hon frågade om varför man hade ägg till påsk . En sa att det var för att man skulle få godis o en sa att det var för att man skulle kasta dom på husen *L* ja jag lovar att jag inte kunde hålla mig för skratt. Det kom så himla spontant hans svar *L* 

Sen gick vårt vanliga gäng ner till konfirmationsrummet o där bjöds det på ägg o sill, korv, köttbullar o gott bröd.
Så nu är man jättemätt kan jag lova *L* o vi pratade o skojade o hade det trevligt.

Vilket härligt väder det är idag alltså o Lina har sprungit omkring ute i trädgården o jag ska snart gå ut o sätta mig en stund o läsa lite.
Sätter in bild på Lina när hon njuter av solen *L* 

Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSSSSSSs

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0