Torsdag 23 april



Ja idag är det varmt varmt varmt puhhhh men det är skönt när solen är framme o det är 22 grader varmt  på baksidan av huset så det blir snart att gå ut o sätta sig o läsa lite o se om man kan få lite färg på kroppen *L*

Natten var ingen höjdare för jag hade verkligen problem att få ro spelade ingen roll vilket håll jag låg på så funkade det inte. Tur det finns nattradion så man har nåt att lyssna på när man inte kan sova.
Trodde där skulle komma ett sms från J imorse men nix så han är väl arg på mig eller nåt :(  Förstår honom isåfall.
Jag har väl förlorat ännu en gång :(  Usch vet inte vad jag ska säga. Ont gör det i mitt hjärta.

Det blev dusch imorse o gjorde mig iordning inför dagen o nu kom dagens I-landsproblem Vad skulle jag ha på mig *L*  men herregud människa tänker ni ..ja jag vet men hur mycket man än har så har man inget när man väl ska ha nåt känns det som eller så har man för mycket o kan inte bestämma sig. Plus att min mage växt o det inte är lika kul när det putar ut mer än vanligt haha Det blev iallafall en av de nya skjortorna jag köpte i måndags o den var skön o ha på sig. Riktigt fin...

Blev min sista dag på trivselcafet eftersom jag inte kan gå sen på torsdagar o det är tråkigt att inte träffa sina vänner. Men vi ska träffas på eftermiddagarna till sommaren istället.
Idag fikade vi o sen var det några fritidsvetare från högskolan i Malmö som ville prata med oss o fråga saker om Sjöbo Ora så vi fick svara på enkät. Jag är inte där så ofta men var där desto mer när jag var liten. Jag campade där med mormor o morfar hela somrarna från jag var 1 år tills jag var 15 år. Så man är uppväxt där så att säga nästan *L*

Nää nu ska jag packa in vad jag vatt o handlat o sen blir det solen.
Hjärtat saknar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0