Trött men glad :)



Dags för nattrapporten o jag är trött men glad. Varit en bra dag o kväll *L* Idag har det känts relativt bra o härligt med all sol även om man inte hunnit vara ute i den så mycket tyvärr.
Innan jag åkte i förmiddags så skickade jag påskhälsningar  till mina vänner o tydligen har man inte så många för av 40 skickade har jag fått tebax 15. Men man ska vara glad för det ju *L*

Vi körde ut till Rosenlund vid halv 12 o det var ett litet lagom påskbord med 5 sorters sill, fina färgade ägg o ja jag tog ett lila *L* skinka o hemgjord mimosasallad, bröd o ost. Sen var där Jansson, omelett med svampstuvning, köttbullar o prinskorv. Till efterrätt påskbakelse o kaffe o sen var jag sååå mätt men gott var det.
När vi körde hem körde vi inom Ronny o kramade om Lina. Hon hade fått ett jättefint rosa halsband med blingblingben *L* hon var så fin min lilla prinsessa. Sen körde vi o lämnade av mamma o William o sen hem.
Precis när vi kommit hem så ringde Ronny o frågade om vi inte kunde komma ut där ikväll o äta lite gott o dricka gott o prata eftersom han o Elsa skulle sitta själva. Så det bestämde vi. Vi körde ner o köpte två jättefina påskbuketter o sen körde vi o lämnade den ena till mamma o den andre skulle Elsa såklart ha *L*

Vi körde ut till dom sen o Johan hade bestämt att hans bror skulle hämta oss senare ikväll så att Johan kunde dricka lite. Så vi får hämta bilen imorgon när vi ändå ska ut till Lövestad på marknad.
Dom dukade fram en massa goa saker  bla Ronnys stekta sill i ättika som alltid är himmelsk. O så blev det en halv snaps till mig o ett glas vin. Vet jag inte ska dricka nu men.. Blev en gin o tonic sen oxå när vi satt o pratade.
Sen såg vi Robinsson o käkade frukt o godis o gubbarna drack mer Gin. Bägge älskar det *L*
Sen blev det kaffe o kakor. O nu är man så mätt att nu vill jag inte ha mat på 14 dagar *L*
Kalle kom o hämtade oss vid halv 12 eftersom jag ska upp kl 7 o iväg o sjunga sen så lite pigg får man väl vara *L*

Så nu måste jag snart gå o nanna o se om det går att sova..

Fick den bästa påskpresenten idag *L* JAAAAAA ett sms från kärleken *L*    det var det absolut bästa som jag kunde få idag o vilken överraskning.  Så skönt när du skrev att du saknar mig massor. Då är jag inte glömd iallafall *L*
Så nu behöver jag inte vara orolig mer utan nu är det bara o räkna ner. Om en vecka så kommer du hem o älskling du är verkligen efterlängtad. Hoppas veckan går jättefort för jag längtar efter din goa röst o ditt härliga skratt.
Kändes lite konstigt ikväll när Ronny kallar mig Snäckan hela tiden men som sagt det är bara ni två som får kalla mig för det *L*
Iallafall så tack älskling för ditt sms det gjorde mig jätteglad o hoppas mitt kom fram oxå. Ibland får du det 30 ggr så det hoppas jag inte händer nu.

In Dreams hjärtat
Älskar dig
MIljoner Miljoner Miljoner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0