Trött som..



Ett ålderdomshem känns det som GÄSP. Kan säga att det  blev inget sänggående för mig inatt förrän halv 5 för helt plötsligt kändes det som jag var helt klarvaken o orolig i kroppen så då var det kört direkt :(  o det var lika bra o sitta uppe o försöka få tiden att gå.
Sen vaknade man till Look Wonderful tonight på radion o det var ingen höjdare :( satte igång alldeles för många minnen suck Men men jag har ett nytt liv nu o en ny kärlek som jag älskar mest av allt o inte vill bli av med för allt smör i småland. Men ibland kommer det små saker som får en att tänka tebax på saker o då gör det ont.

Förresten så hade min kärlek skrivit till mig imorse o han höll med om att jag var helknäpp Tack Darling älskar dig oxå haha men det är väl det jag är. Han tyckte det skulle bli skönt att komma hem o ska höra av sig när han landat.
LÄNGTAR!!!!!

Solen är på sitt allra bästa humör idag så idag vet vi var man ska tillbringa eftermiddagen *L*  om det nu inte blir mulet idag oxå men det ser verkligen inte ut så.
Nu ska Susanne gå o äta frukost o läsa lite.

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0